Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Pokaż wszystkie komentarzeJeśli chodzi Ci o łożysko igiełkowe które jest w główce korbowodu to można bez rozpoławiania silnika a jeśli chodzi Ci o to które znajduje się ja wykorbieniu wału a na nim korbowód to musisz wymontować wał z silnika czyli rozpołowić go. A wymiana samego łożyska jest bez sensu tak jak do nowego cylindra założyć stary tłok ze starymi pierścieniami, i chyba oddzielnie go nie kupisz tylko cały zestaw z korbowodem.
Odpowiedzwitam mam pytanie jesli mam zatarte srodkowe lozysko na wale mz 251 to mozna wymienic lozysko czy caly wal musze wymieniac z góry dziekuje za odpowiec
OdpowiedzWolal bym nie rozpoławiać silnika bo jak już go rozpołowie to bede chciał wymienić wał a narazie nie mam na to funduszy.A chciałem wymienic to łożysko bo strasznie mi puka na wysokich obrotach i nie wiem czy to jest to łożysko na wale czy przy tłoku.Nie wiesz możę które się częsciej psują i które może tak pukac??
OdpowiedzJakbym stał przy motorze to może i bym wiedział które ale nie słysze go więc ciężko powiedzieć, co do stukania mogą to też być łożyska na wale
Odpowiedzok dzięki za podpowiedź i rade;)Pozdrawiam!!
Odpowiedz